دنیای دیجیتال


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

            دنیای دیجیتال

   قلم جادویی

 

 

 درست است که دنیای دیجیتال شیرینی خاصی را به زندگی ما بخشیده است  ، ولی  اکثر مردم  همچنان روش های قدیمی را برای نقاشی کردن می پسندند.

 

 

 شرکت Wacom قلم جدید دیجیتالی طر احی و  تولید کرده است که نقاشی های معمولی  را برروی کاغذ به نقا شیهای  دیجیتال تبدیل می کند.

 

 این قلم  یک قلم عادی به نظر می رسد ،  در حالیکه یک قلم جادویی است و هرآنچه را که با  آن نوشته یا نقاشی شود در حافظه خود ذخیره می کند.

 

شما کافی  است  دستگاه دریافت کننده امواج (رسیور) آنرا به کاغذی که می خواهید روی آن نقاشی بکشید ،  وصل کنید. این نقاشی در حافظه این قلم ذخیره می شود . شما  پس از کشیدن نقاشی خود تنها کاری  را که باید بکنید ، وصل کردن رسیور این قلم به کامپیوتر وذخیره نقاشی دیجیتالی خود در  USB  است .

 

 این قلم به کاغذ  مخصوصی نیاز ندارد و از کاغذهای معمولی نیز می توان برای نقاشی استفاده کرد.

 نکته جالب این است که این قلم به فشار هنگام نوشتن یا نقاشی کردن حساس است و درشتی ونازکی  خطوط آن به فشار وارد کردن به آن  مربوط می شود.

 

این قلم دارای جعبه زیبایی برای نگهداری است و می توانید هرجا که بخواهید  آنرا با خودتان ببرید.

 

 

 بهای این قلم 199 دلار اعلام شده است.

لینک منبع :ttp://www.wacom.com/globalsites.aspx

  صفحه کلید  لبخندها

لبخند اکنون در دنیای مجازی نقش  مهمی را ایفا می کند ، به همین جهت یک شرکت ایتالیایی پیشرو در تولید محصولات برپایه ایده های نو صفحه کلیدی را که به جای داشتن حروف و اعداد، کلیدهای آن شبیه به صورتکهای دیجیتالی که معمولا لبخند است  ، تولید وعرضه کرده است.



به طور عادی برای نشان دادن صورتکهایی که حالات روحی و احساسات را نشان میدهند باید از حروف و نشانه های موجود بر روی صفحه کلید استفاده کرد.



این صورتکها در ارتباطات از طریق رایانه (ایمیل، چت، نظرخواهیهای وبلاگها...) کاربرد بسیاری دارند.



 با وارد کردن نشانه های مختلف میتوان صورتکهای با حالات روحی مختلف را درست کرد. برای مثال برای ساخت صورتکی که لبخند میزند به یک ":" و یک ( نیاز است تا شکل را تشکیل دهد. با پیچیده تر شدن شکلها برای مثال ساخت صورتک گریان که به یک ": " یک ' و یک ( نیاز است تا شکل را بسازد به زمان بیشتری برای وارد کردن این نشانه ها نیاز است).




اکنون شرکت "پروجیند"، پیشرو در تبدیل ایده ها و طرحهای نو به محصولات تجاری، با استفاده از طرح شرکت "آدریانو دیزاین" صفحه کلیدی را تولید کرده است که به جای برخورداری از نشانه ها، حروف و اعداد دارای کلیدهایی با این صورتکها است.



این صفحه کلید که Keypad Bajca نام دارد از طریق پورت "یو. اس. بی" میتواند به تمام رایانه ها متصل شود.



 Keypad Bajca صفحه ای متشکل از ۱۶ کلید است که هر یک از آنها یک صورتک به خصوص را نشان میدهد.



به این ترتیب کاربر میتواند به راحتی و با فشار دادن بر روی یکی از یک کلیدها صورتک مورد نیاز خود را وارد متن کند. قیمت این محصول ۳۰ یورو است.

 منبع : www.tuvie.com/bajca-is-a-cool-emoticon-keypad-and-also-cute-personal-jewelry-to-wear/

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:0 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت